Klachtenregeling
Bent u niet tevreden over de zorg die u heeft gekregen? Of heeft u een klacht over uw huisarts of een andere medewerker van de praktijk? Vertel het ons. Dan kunnen we de zorg verbeteren
Bespreek uw klacht eerst met de huisarts of medewerker over wie de klacht gaat. Vindt u dit lastig? Het kan helpen om uw klacht op te schrijven. Indien u een klacht wilt bespreken, verzoeken wij u een afspraak te maken op het spreekuur.
Klachtenfunctionaris
Komen jullie er samen niet uit? Dan kunt u de klachtenfunctionaris van de skge inschakelen. Zij kan bemiddelen tussen u en de zorgverlener. De klachtenfunctionaris zoekt samen met jullie naar een goede oplossing, zonder partij te kiezen. De klachtenfunctionaris deelt uw klacht niet met anderen. Voor meer informatie kunt u de website bezoeken: https://www.skge.nl/patienten/klachtenprocedure/
Geschillencommissie
Komt u er met de klachtenfunctionaris ook niet uit? Dan kunt u uw klacht indienen bij de geschilleninstantie van de skge en een geschillenprocedure opstarten. Het oordeel van de geschillencommissie is bindend: u kunt hier niet meer tegen protesteren. Meer informatie vindt u op onderstaande website: https://www.skge.nl/patienten/geschillenprocedure/